Kontakt

  • Booking
    Gjertrud Forgard
    post@trollaktiv.no
    +47 37 93 11 77

  • Ditt navn (obligatorisk)

    E-post (obligatorisk)

    Emne

    Melding

    Skriv inn koden
    captcha

    Hvis du ønsker å bestille overnatting kan dette gjøres på en enkel og grei måte ved hjelp av vår online booking. Følg linken nedenfor:

    • bookingovernatting

    • forespørsel

FAQ

BOOKING & PAYMENT | AKTIVITETER | OVERNATTING | SIKKERHET

Booking and payment

Jeg ønsker å bestille, hvordan gjør jeg det?

All overnatting og aktiviteter kan bestilles via e-post eller telefon.

E-post: post@trollaktiv.no
Telefon: (0047) 37931177

Overnatting kan også bestilles via vår nettside: www.trollaktiv.no

Er det mulig å endre en bestilling når den har blitt bekreftet?

Endringer kan gjøres inntil 24 timer før ankomst, og vi vil prøve vårt beste for å imøtekomme forespørselen din.

Er det mulig å kansellere en bestilling?

Overnatting kan avbestilles uten kostnad opp til 24 timer før booket opphold. Hvis du avbestiller etter dette tidspunktet vil du måtte betale i sin helhet for din bestilling. Hvis du har bestilt for mer enn én natt er det kun den første natten som skal betales.

Ring oss dersom du må avbestille en aktivitet.

Når må jeg betale?

Betaling må gjøres i sin helhet ved innsjekking for overnatting eller før aktiviteten starter.

Hvordan kan jeg betale?

Vi aksepterer både kontanter og kort.
Det er kun firmagrupper som får tilsendt faktura.

Er det mulig å splitte betaling mellom vår gruppe?

Ja, men vi ber om at store grupper har en person som betaler i stedet for mange enkeltbetalinger, da dette kan ta mye tid, og kan blokkere betalingsområde for andre gjester.

Er det mulig å bestille ekstra overnatting?

Det er mulig avhengig av ledig kapasitet. Kom å se oss i resepsjonen, vi vil da se hva vi har ledig.

Kan jeg bestille flere aktiviteter når jeg har kommet til senteret?

Har vi ledig kapasitet er det fult mulig å bestille mange ulike aktiviteter på kort varsel. Vær imidlertid oppmerksom på at i travle tider fylles aktivitetene fort opp.

Aktiviteter

Hvordan finner vi TrollAktiv?

TrollAktiv er lett å finne. Vi holder til på høyre side av RV9 når du kommer sørfra. Ca. 6 km nord for Evje sentrum og ca. 1t nord for Kristiansand. Sjekk kartet på vår hjemmeside for mer detaljer.

Kan jeg komme til TrollAktiv med offentlig transport?

Det er et busstopp rett ved TrollAktiv, busser passerer daglig fra Kristiansand i sør og Haukeli i nord. Du finner rutetabell på http://www.akt.no/info/reise/rutetabeller/setesdal. Klikk på «Haukeli-Evje-Kristiansand» Vi holder til mellom Evje og Byglandsfjord.
Noen busser stopper på Evje, i dette tilfelle er det mulig å ta taxi de siste 6 km fra sentrum og opp til TrollAktiv. Evje Taxi nåes på nr (0047) 37930119.

Hvor er Klatreskogen?

Klatreskogen ligg ved Mineralparken som er ca. 15 km sør for TrollAktiv. Sjekk ut kartet på Klatreskogenens nettside for detaljer: http://www.klatreskogen.no/slik-finner-du-fram

Oppmøte tid?

Oppmøte er senest 15 minutter før aktiviteten starter.

Hva gjør jeg når jeg kommer?

Da er det innsjekk og betaling i resepsjonen, med kort eller kontanter. Du vil da få den informasjon du trenger, er det noe du lurer på er det bare å spørre.

Må jeg signere en ansvarsfraskrivelse skjema?

Ja, for enkelte aktiviteter er dette nødvendig. Hvis du ønsker å se en kopi av vår ansvarsfraskrivelse skjema, vennligst kontakt oss.

Overnatting

Hvordan finner vi TrollAktiv?

TrollAktiv er lett å finne. Vi holder til på høyre side av RV9 når du kommer sørfra. Ca. 6 km nord for Evje sentrum og ca. 1t nord for Kristiansand. Sjekk kartet på vår hjemmeside for mer detaljer.

Kan jeg komme til TrollAktiv med offentlig transport?

Det er et busstopp rett ved TrollAktiv, busser passerer daglig fra Kristiansand i sør og Haukeli i nord. Du finner rutetabell på http://www.akt.no/info/reise/rutetabeller/setesdal. Klikk på «Haukeli-Evje-Kristiansand» Vi holder til mellom Evje og Byglandsfjord.

Noen busser stopper på Evje, i dette tilfelle er det mulig å ta taxi de siste 6 km fra sentrum og opp til TrollAktiv. Evje Taxi nåes på nr (0047) 37930119.

Når tid er det innsjekk?

Mellom kl. 14:00-21:00. Betaling av oppholdet skjer ved innsjekk.

Innsjekk prosedyre etter kl 21:00?

Resepsjonen stenger kl 21:00 hver kveld. Hvis du planlegger å ankomme etter dette tidspunktet, vennligst informer oss når du bestiller, eller ring oss (0047 37931177). Vi vil da legge din nøkkel på avtalt sted med et kart som forklarer plasseringen av din innkvartering. Betaling for oppholdet skjer da påfølgende morgen i resepsjonen som åpner kl. 09:00.

Er det mulig å bestille ekstra netter?

Det er mulig avhengig av våre andre bestillinger. Kom å se oss i resepsjonen, vi kan da se om vi har ledig kapasitet.

Gratis parkeringsplass?

Ja. Ved innsjekk i resepsjonen vil du bli informert om hvor du kan parkere bilen.

Wifi?

Vi har gratis wifi for alle våre gjester ved senteret. Passordet får du ved å henvende deg til resepsjonen.

Må en ta med sengetøy?

Alle rom har dyner og puter. Leie av sengetøy i resepsjonen eller ta med eget.

Må jeg betale for dusj?

Alle felles dusjer er kr 10, – for 6 minutter. I rom/hytter med bad er dusj gratis.

Er det kiosk på stedet?

Vi har en liten kiosk i vår resepsjon der vi selger varm og kald drikke og snacks. Det er også et utvalg av varm mat og suvenirer.

Er måltider tilgjengelig for kjøp på TrollAktiv?

Frokost er tilgjengelig hver morgen fra 08:00 til 09:00. Dette må forhåndsbestilles dagen før i resepsjonen. Det er også mulig for grupper å forhåndsbestille lunsj eller grillaften. Vi selger også pizza på bestilling i resepsjonen. Kontakt oss for mer informasjon.

Kjøkken tilgjengelig?

Hvis innkvartering ikke inkluderer et kjøkken vil du ha tilgang til et av våre felles kjøkken. Resepsjonen vil gi deg råd om hvilket kjøkken du kan bruke når du sjekker inn.

Hvilke fasiliteter finnes på stedet?

• Grill og ildsted (kull og ved kan kjøpes i resepsjonen).
• Tørkerom for vått tøy.
• Volleyballbane.
• Utleie av fotballer, volleyball, bordtennis utstyr, basketballer, etc

Utsjekk?

Utsjekk er kl. 10.00. Alle nøkler må leveres tilbake til resepsjonen innen denne tid. Ved senere utsjekk blir du belastet for en ekstra natt.

Utvask før utsjekk?

Alle rom skal rengjøres. Dette inkluderer mopping av gulvoverflater, rengjøring av kjøkken og/eller bad. Søppelsekker plasseres ved døra. Henvend deg til resepsjonen hvis det er mangel på rengjøringsutstyr. Det er fullt mulig å bestille rengjøring. Dette må bestilles før avreise og koster alt fra kr 300, – pr liten hytte / rom og kr 1000,- for stort hus.

Oppbevaring av bagasje etter utsjekk?

Bagasjeoppbevaring kan ordnes. Henvend deg til resepsjonen for mer informasjon.

Er hunder tillatt i hytter/rom?

Hunder er tillatt i enkelte av hyttene/rommene. Spør når du bestiller for ytterligere detaljer. Hundetillegg kr 150,-

Ro for kvelden?

Ha respekt for andre gjester som bor på stedet, ingen støy etter kl. 23:00.

Er personalet på stedet 24/7?

Det vil være medlemmer av personalet på stedet fra kl. 09:00 til 21:00 hver dag. Hvis du har spørsmål eller trenger hjelp i løpet av denne perioden vil du finne de i resepsjonen. Det vil også være et medlem av personalet på stedet fra kl. 21:00-09:00 som kan kontaktes i en nødsituasjon. Telefon: 37 93 11 77.

Sikkerhet

Utstyr:

Alle hjelmer er CE godkjent for sitt bruk. Hjelmer for bruk i vann er CE EN 1385 godkjent, klatrehjelmer CE EN 12492 godkjent og alle sykkelhjelmer CE EN 1078 godkjent.

Våre redningsvester for rafting møter ISO og CE standarder.

Instruktørene bærer med seg mobiltelefon og førstehjelpsutstyr til alle aktiviteter.

Teamet:

Går gjennom opplæring på senteret for å sikre den beste standarden for aktiviteten.

Har nasjonale og internasjonale kvalifikasjoner for å sikre trygghet

Vi ansetter instruktører fra hele verden, noe som bringer mye erfaring til senteret

Trenger vi egen forsikring?

TrollAktiv har et kunde- og produktansvar for opp til 10 millioner kroner

Det er nødvendig at du har din egen personlige forsikring